En als laatste kwam Laura vandaag haar bloemenvaas sandwichen. Twee keer zelfs, want we hadden de achterkant stof met vogels de eerste keer op zijn kop getagd…..Dat krijg je als het zo druk is. Ze volgende de cursus appliqueren bij naamgenoot Laura Strating-Jansens. Met de opgedane kennis bedacht ze zelf dit patroon. Complimenten Laura….en zo netjes!